ПАМПОРОВО АД

Клиент

ПАМПОРОВО АД

Услуга

SEO оптимизация, Digital Ads

За клиента

Пампорово АД е част от Си Ес Ай Еф холдинг и единственият оператор на всички лифтови съоръжения и инфраструктура в курорта Пампорово и Мечи чал. Компанията е собственик на три пет-звездни хотели в к.к Пампорово – Перелик, Орловец и бутикова вила Арфа.

Основните предимства на региона, които привличат туристи от цял свят са природните ресурси, културно-историческото наследство, кристално чистия въздух и изобилие от възможности за почивка и възстановяване.

За проекта

Pamporovo.me е проект, който стартирахме преди началото на зимния сезон. Задачата ни беше да направим максимален брой онлайн продажби на ски карти за държавите България, Румъния, Гърция и Турция.

Съсредоточихме се основно в Google Search като направихме предварително мащабно проучване на ключовите думи за всички страни. Започнахме с по-голям набор от думи, които постепенно стеснявахме и оптимизирахме на база на редовни анализи на резултатите. Тествахме разнообразни думи, различни типове на съвпадение, създавахме отделни рекламни групи, за да открием най-добре представящите се комбинации. Така изпълнихме поставената цел със среден CTR – 31.73%.

Резултати

реакции, коментари и споделяния
0
последователи
0
потребители
0

Клиент

ПАМПОРОВО АД

Услуга

SEO оптимизация, Digital Ads

За клиента

Пампорово АД е част от Си Ес Ай Еф холдинг и единственият оператор на всички лифтови съоръжения и инфраструктура в курорта Пампорово и Мечи чал. Компанията е собственик на три пет-звездни хотели в к.к Пампорово – Перелик, Орловец и бутикова вила Арфа.

Основните предимства на региона, които привличат туристи от цял свят са природните ресурси, културно-историческото наследство, кристално чистия въздух и изобилие от възможности за почивка и възстановяване.

PAMPOROVO-JANUARY-GDN-CAMPAIGN-300X300

За проекта

Pamporovo.me е проект, който стартирахме преди началото на зимния сезон. Задачата ни беше да направим максимален брой онлайн продажби на ски карти за държавите България, Румъния, Гърция и Турция.

Съсредоточихме се основно в Google Search като направихме предварително мащабно проучване на ключовите думи за всички страни. Започнахме с по-голям набор от думи, които постепенно стеснявахме и оптимизирахме на база на редовни анализи на резултатите. Тествахме разнообразни думи, различни типове на съвпадение, създавахме отделни рекламни групи, за да открием най-добре представящите се комбинации. Така изпълнихме поставената цел със среден CTR – 31.73%.

Галерия