ПАМПОРОВО АД
SEO оптимизация, Digital Ads
За клиента
Пампорово АД е част от Си Ес Ай Еф холдинг и единственият оператор на всички лифтови съоръжения и инфраструктура в курорта Пампорово и Мечи чал. Компанията е собственик на три пет-звездни хотели в к.к Пампорово – Перелик, Орловец и бутикова вила Арфа.
Основните предимства на региона, които привличат туристи от цял свят са природните ресурси, културно-историческото наследство, кристално чистия въздух и изобилие от възможности за почивка и възстановяване.
За проекта
Pamporovo.me е проект, който стартирахме преди началото на зимния сезон. Задачата ни беше да направим максимален брой онлайн продажби на ски карти за държавите България, Румъния, Гърция и Турция.
Съсредоточихме се основно в Google Search като направихме предварително мащабно проучване на ключовите думи за всички страни. Започнахме с по-голям набор от думи, които постепенно стеснявахме и оптимизирахме на база на редовни анализи на резултатите. Тествахме разнообразни думи, различни типове на съвпадение, създавахме отделни рекламни групи, за да открием най-добре представящите се комбинации. Така изпълнихме поставената цел със среден CTR – 31.73%.
За клиента
Пампорово АД е част от Си Ес Ай Еф холдинг и единственият оператор на всички лифтови съоръжения и инфраструктура в курорта Пампорово и Мечи чал. Компанията е собственик на три пет-звездни хотели в к.к Пампорово – Перелик, Орловец и бутикова вила Арфа.
Основните предимства на региона, които привличат туристи от цял свят са природните ресурси, културно-историческото наследство, кристално чистия въздух и изобилие от възможности за почивка и възстановяване.
За проекта
Pamporovo.me е проект, който стартирахме преди началото на зимния сезон. Задачата ни беше да направим максимален брой онлайн продажби на ски карти за държавите България, Румъния, Гърция и Турция.
Съсредоточихме се основно в Google Search като направихме предварително мащабно проучване на ключовите думи за всички страни. Започнахме с по-голям набор от думи, които постепенно стеснявахме и оптимизирахме на база на редовни анализи на резултатите. Тествахме разнообразни думи, различни типове на съвпадение, създавахме отделни рекламни групи, за да открием най-добре представящите се комбинации. Така изпълнихме поставената цел със среден CTR – 31.73%.