Светът на инструментите

Клиент

Светът на инструментите

Услуга

Целева страница, Социални мрежи, SEO оптимизация, Digital Ads

За клиента

Холдингът TOOLSWORLD е създаден през 1994 година, и в настоящия момент включва 11 фирми и над 50 търговски представителства по целия свят – от Казахстан до Бразилия, от Китай до Русия. През май 2011 година в България се открива и филиалът „Светът на инструментите – България”. Бизнесът се занимава с производство и дистрибуция на ръчни и градински инструменти.

За проекта

Изборът на битови или градински инструменти не е лека задача за домашните и професионални майстори. На пазара съществуват множество конкурентни марки и пред нас беше отправено предизвикателството да наложим “Светът на инструментите”, като доверен производител на инструменти и едновременно с това изградим силна разпознаваемост на марките, които предлага. Въз основа на това, основният ни таргет бяха потребители с интерес към DYI ремонтите и градинарството.

Започнахме работа с този клиент през  средата на 2021г. , а от началото на 2023г. управляваме още 2 техни страници – насочени към гръцкия и сръбския пазар.  В рамките само на един месец, успяхме да достигнем до над 170 хиляди потребителя с гореспоменатите интереси и да съберем повече от 1300 последователи общо за двете чуждестранни страници.

За последната година публикациите на българската страница са видени над 600 000 пъти, а реакциите, коментарите и споделянията са близо 10 000.

Резултати

0
реакции, коментари и споделяния
0
последователи
0
потребители

Клиент

Светът на инструментите

Услуга

Целева страница, Социални мрежи, SEO оптимизация, Digital Ads

За клиента

Холдингът TOOLSWORLD е създаден през 1994 година, и в настоящия момент включва 11 фирми и над 50 търговски представителства по целия свят – от Казахстан до Бразилия, от Китай до Русия. През май 2011 година в България се открива и филиалът „Светът на инструментите – България”. Бизнесът се занимава с производство и дистрибуция на ръчни и градински инструменти.

Untitled design (1)

За проекта

Изборът на битови или градински инструменти не е лека задача за домашните и професионални майстори. На пазара съществуват множество конкурентни марки и пред нас беше отправено предизвикателството да наложим “Светът на инструментите”, като доверен производител на инструменти и едновременно с това изградим силна разпознаваемост на марките, които предлага. Въз основа на това, основният ни таргет бяха потребители с интерес към DYI ремонтите и градинарството.

Започнахме работа с този клиент през  средата на 2021г. , а от началото на 2023г. управляваме още 2 техни страници – насочени към гръцкия и сръбския пазар.  В рамките само на един месец, успяхме да достигнем до над 170 хиляди потребителя с гореспоменатите интереси и да съберем повече от 1300 последователи общо за двете чуждестранни страници.

За последната година публикациите на българската страница са видени над 600 000 пъти, а реакциите, коментарите и споделянията са близо 10 000.