За клиента
Мебелна къща NIDO е домът на италианските мебели в България. Предлага изработване на цялостни решения за обзавеждане и дизайн на дома, офиса, хотели, обществени и търговски пространства от висок клас.
За проекта
Започнахме работа по дигиталната реклама в един от най-сложните месеци за реклама, а именно – август. Целта на клиента беше да получава повече запитвания през контактната форма в сайта. През първия месец от дигиталната реклама се фокусирахме основно върху увеличаване на трафика и за целта използвахме като канал Facebook. Заложихме на различен и разнообразен тип визии – карусел, статична визия, Instant experience и видео. Така резултатите не закъсняха и още първия месец имахме над 150% ръст в новите потребители на сайта, а Bounce rate или процентът на хората, които влизат на сайта, но след това бързо излизат се понижи с над 75%. След като бяхме ангажирали достатъчно потребители със сайта преминахме към кампания за конверсии. Тук отново заложихме на разнообразие от визии и така само за 2 седмици постигнахме над 85% ръст в изпратените запитвания.